TycoBlogger Brought to you by TycoBlogger

Jom Ikut

Network Aku

Aku Typo

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner



Blog

06 March, 2010

Beralih Angin Seketika





Assalamualaikum

Selamat datang ke blog aku. Kali ini aku beralih ke blog personal atau aku lebih suka panggil blog rojak. Setelah beberapa bulan bersebati dengan blog tutorial, aku nak menyemakkn diri pula dalam blog rojak. Banyak pengalaman yang aku dapat dalam menyiapkan blog tutorial. Oh ya, blog tutorial itu adalah blog TycoBlogger. Nak rehatkan otak sambil-sambil mencari kawan-kawan baru dalam dunia blog ini.

Aku harap apa yang bakal aku post dalam blog ini dapat memberi sedikit sebanyak panduan atau berkongsi pengalaman bersama. Mungkin tidak menarik seperti pengalaman orang lain, tetapi itulah yang menjadikan aku seperti hari ini.Harapan aku juga agar blog ini mendapat sokongan dari semua pembaca dan pelawat-pelawat. Pendapat, komen, pandangan, kritikan amat-amat aku hargai.

Kenapa aku pilih nama blog ini AKU TYPO? Sebab aku dulu selalu salah eja dan selalu salah taip. Hahaha. So, kalau ada salah eja dalam blog aku ini, harap dimaafkan.Jika ada terkasar bahasa juga aku mohon maaf. Apa yang terluah di dalam blog ini adalah pendapat peribadi aku. Tidak mewakili mana-mana pihak.

Adios...

Get this widget

Ini Aku

My photo
Pengarang adalah seorang yang meminati semua yang berkaitan dengan coding, web designing dan software. Mula terjebak dalam dunia blog pada tahun 2005. Juga seorang fasilitator untuk kursus anjuran Kementerian Belia dan Sukan. Terlibat dalam Seni Silat sebagai jurulatih Seni Silat Lincah Muar dan Rhythmic Martial Arts untuk Kementerian Belia dan Sukan. Selain itu, terlibat juga dalam bidang rawatan homeopati dan seorang perawat sambilan di Pusat Rawatan Budi, Muar. Kini aktif dengan pembikinan website untuk beberapa syarikat dan sedang membina sendiri website percubaan untuk e-store sendiri.

Kategori

Terkini


free counters


Aku Typo™ Design by Insight © 2009